Garantie

Beschadigd ontvangen
Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je garantie. Heb je een beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 3 werkdagen te melden door te mailen naar info@dreamsshop.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van je artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres. We vergoeden de gemaakte verzendkosten achteraf.

Artikel na enige tijd kapot
Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat dan verhelpen wij dit graag zo goed mogelijk. Neem hiervoor a.u.b. telefonisch contact op met onze klantenservice waarna in overleg het artikel geretourneerd kan worden. Wij vergoeden bij een terechte klacht natuurlijk de gemaakte verzendkosten.

Dreams Shop
Karel Doormanweg 23
2684 XG Ter Heijde
info@dreamsshop.nl

Telefonisch bereikbaar op:
+ 31 (0) 174 730032

Openingstijden zijn:
Dinsdag – zaterdag: 11:30 – 18.00 uur
Zondag: 12:00 – 17:00 uur